To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Meie e-kaubanduse eksperdi Martin Londi sõnul on viimased nädalad ilmekalt näidanud, kui oluline on end kiirelt ümber orienteeruda teenuse pakkumisele ainult e-kanalites – enamikele kaubandusettevõtetele saab see olema elu ja surma küsimus.
Olukorras, kus enamik poode, toitlustus- ja meelelahutusasutusi on kinni, on tema sõnul eelisseisus need, kes on juba varem loonud oma füüsilise poe kõrvale ka e-poe. Martin Londi sõnul peavad aga nemadki muutuvate oludega kohanema.
“Stsenaarium, mille kohaselt füüsiline kaubandus peatub täielikult, muutub iga päevaga üha reaalsemaks – meil on juba näiteid sellest, kuidas pakkumine füüsilises poes võib väljuda kontrolli alt, pälvides palju kriitikat ning tehes ettevõtte mainele karuteene,” sõnas Martin.
Tema sõnul on palju selliseid ettevõtteid, kes vaatamata hästi sissetöötatud veebipoele keskenduvad jätkuvalt müügile füüsilises poes või müügiesindajate kaudu. Nüüd on viimane aeg oma vananenud uskumused üle parda visata, et tagada ettevõtte jätkusuutlikkus.
“Täna on oluline kiire reageerimine ja kohanemine – supermarketid, esmatarbekauplused ja käsimüügiravimite veebimüüjad peavad hakkama saama nii nõudluse kasvu kui ka muutuvate oludega transpordis. Oma toodete pakkumine interneti kanalites on ühtviisi oluline nii B2B kui B2C äridele,” sõnas ta.
Martin Lond soovitab oma e-kanalite arendamisel pidada silmas järgmisi aspekte:
Uudisnurk