To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Alates suvest töötab mullu Hansapostiga ühinenud Soome legendaarne veebikaubamaja Hobby Hall meie loodud platvormil, tänu millele saavad põhjanaabritest veebiostlejad nautida senisest ligi kümme korda laiemat kaubavalikut.
Hansaposti asutaja ja juhatuse liikme Taavi Rajuri sõnul on Eesti suurim e-ostukeskkond teinud viimaste aastatega läbi suure arenguhüppe, tänu millele on platvorm muutunud oluliselt tõhusamaks ja äri tulusamaks.
„Hansaposti e-poes müüdavate toodete valik on kasvanud varasemaga võrreldes ligi kümnekordseks ning see on aidanud meil paari aastaga käibe sisuliselt kahekordistada. Hansaposti ja Lätis samal platvormil töötava Xnet.lv edukas kogemus lõi hea pinnase ka Hobby Halli ostukeskkonna põhjalikuks upgrade’iks. Põhjalik ärianalüüs näitas, et meie platvormile üleminek aitab muuta Hobby Halli keskkonda klientidele lihtsamaks ja funktsionaalsemaks, partneritele mugavamaks ning majandamise mõttes oluliselt tõhusamaks,“ selgitas Hansaposti esindaja.
Tema sõnul on Hobby Hall uus platvorm igati kenasti käivitunud ning lisaks Soome ostlejatele osaks saanud laiemale kaubavalikule on enamus seni Hobby Halli keskkonnas müüdud tooteid nüüd saadaval ka Hansaposti veebipoes. „Ühine platvorm aitab kaasa sellele, et kaubavalik nii Eesti, Läti kui ka Soome lehel täieneb iga päev,“ lisas Taavi Rajur.
Finestmedia veebikaubanduse juhtivkonsultandi Martin Londi sõnul on Hansaposti platvormi kasutuselevõtmine Soomes olnud keeruline, kuid inspireeriv ülesanne. Ligi aasta aega kestnud arendustööde käigus viidi Hobby Hall keskkond üle EPiServeri platvormile, integreeriti Soome logistika-, tarne- ja dropship partnerid, lokaliseeriti tootereeglid, tarnetsoonid ning loodi toimivad makse- ja järelmaksu lahendused. Lisaks migreeriti andmed ja SEO.
„Finestmedia loodud Hansaposti platvorm on kahtlemata tänasel e-kaubandusmaastikul üks võimekamaid lahendusi. Hansaposti leht vahendab tooteid enam kui 160 tarnijalt, kes saadavad platvormile igal aastal umbes 810 000 toodet. Veebipoe kasutajaliidese taga on tegelikult üle 20 integratsiooni erinevate tarne-, logistika- ja maksepartneritega, mis aitavad kaasa sellele, et ostu sooritamine oleks lihtne, tarne kiire ning võimalike probleemide lahendamine samuti sujuv,“ rääkis Lond.
„Hansaposti veebipood on tõestus sellest, et hästi toimiv platvorm ei aita vaid tõhusamalt tegutseda ja käivet kasvatada, vaid see loob ka uusi äriperspektiive. Meil on väga hea meel, et saime aidata Hansapostil jätkata Eesti veebikaubanduse lipulaeva edulugu põhjanaabrite juures,“ ütles IT-ettevõtte esindaja.
Hobby Hall ja Hansapost ühinesid möödunud aasta märtsikuus, mil ühinemislepingu kohaselt soetas Eesti suurim veebikaubamaja Hansapost 46 protsenti Soome kaubandusettevõttest. Loodud ühendettevõttest kuulub 46 protsenti Soome pereettevõttele SGN Group, kaheksa protsenti kuulub ettevõttele Four P&P Consulting OY’le. Ühinemise järel säilitasid ettevõtted kohalikud kaubamärgid: Hobby Hall Soomes, Hansapost Eestis ning Xnet ja Upstore Lätis. 1992. aastast alates Eestis tegutsenud Hobby Hall lahkus Eesti turult 2009. aastal, mil otsustati keskenduda äritegevusele Soomes.
Uudisnurk