To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Finestmedia äriarendusjuhi Søren Hejnfelti sõnul on Poola Eesti IT-firmade silmis suure potentsiaaliga turg. Tema soovitus ettevõtetele, kes kaaluvad sellele hiiglaslikule võimaluste maale sisenemist, on lihtne: kui sa pole piisavalt tugev, et elada üle 2-3 aastat katsetamist ja võimaliku ebaõnnestumist, ära hakka üldse üritama.
„Poola turul edu saavutamine võib osutuda väga keeruliseks katsumuseks. Nagu selle riigi rahvaarv, on ka kõik muu seal 30 korda suurem ja võtab palju rohkem aega kui Eestis. Ja kui saadki lõpuks jala ukse vahele, ei hakka raha 30 korda kiiremini sisse voolama. Poola turul toimetamiseks tuleb olla vastupanuvõimeline, paindlik ja kannatlik,“ sõnas Finestmedia äriarendusvaldkonna juht ja juhatuse liige Søren Hejnfelt.
Tema sõnul on Finestmedia suutnud tänaseks luua tervikliku arendusmeeskonna Gdanskis, kes on sõlminud esimesed tulusad kliendilepingud.
„Meil kulus esimese miljoni euro teenimiseks kaks aastat. Turule sisenemise käigus saadud õppetunnid on aidanud meil arengule kiirem käik anda ning võtta maksimumi, mida Poolal meile pakkuda on. Ma ei näe mingit põhjust, miks me ei peaks suutma teenida järgmise miljoni kaks korda lühema ajaga ning säilitada seda kasvutempot ka tulevikus,“ sõnas ta.
Finestmedia esindaja loetleb viis peamist õppetundi, mida tasub arvesse võtta Poola turule sisenemisel:
Tema sõnul tuleb silmas pidada, et Poolas on ka värbamistsükkel oluliselt pikem. Tipptasemel IT-töötaja leidmiseks kulub ligikaudu kuu aega, misjärel tuleb oodata umbes kolm kuud, kuni ta oma senises töökohas avalduse esitab ja töölt lahkub. „See tähendab, et pead olema sektori parim tööandja, et hoida inimesi enda juures. Meil on see õnnestunud – meie töötajaid hämmastab jätkuvalt see, kui hästi neid koheldakse võrreldes Poola traditsioonilise organisatsioonikultuuriga,“ lisas ta.
Uudisnurk