Uudised

Soomlaste armastatud Hobby Hall töötab nüüd eestlaste loodud platvormil

12.09.2019

Alates suvest töötab mullu Hansapostiga ühinenud Soome legendaarne veebikaubamaja Hobby Hall meie loodud platvormil, tänu millele saavad põhjanaabritest veebiostlejad nautida senisest ligi kümme korda laiemat kaubavalikut.

Hansaposti asutaja ja juhatuse liikme Taavi Rajuri sõnul on Eesti suurim e-ostukeskkond teinud viimaste aastatega läbi suure arenguhüppe, tänu millele on platvorm muutunud oluliselt tõhusamaks ja äri tulusamaks.

„Hansaposti e-poes müüdavate toodete valik on kasvanud varasemaga võrreldes ligi kümnekordseks ning see on aidanud meil paari aastaga käibe sisuliselt kahekordistada. Hansaposti ja Lätis samal platvormil töötava Xnet.lv edukas kogemus lõi hea pinnase ka Hobby Halli ostukeskkonna põhjalikuks upgrade’iks. Põhjalik ärianalüüs näitas, et meie platvormile üleminek aitab muuta Hobby Halli keskkonda klientidele lihtsamaks ja funktsionaalsemaks, partneritele mugavamaks ning majandamise mõttes oluliselt tõhusamaks,“ selgitas Hansaposti esindaja.

Tema sõnul on Hobby Hall uus platvorm igati kenasti käivitunud ning lisaks Soome ostlejatele osaks saanud laiemale kaubavalikule on enamus seni Hobby Halli keskkonnas müüdud tooteid nüüd saadaval ka Hansaposti veebipoes. „Ühine platvorm aitab kaasa sellele, et kaubavalik nii Eesti, Läti kui ka Soome lehel täieneb iga päev,“ lisas Taavi Rajur.

Martin Lond, Foto: Finestmedia

Finestmedia veebikaubanduse juhtivkonsultandi Martin Londi sõnul on Hansaposti platvormi kasutuselevõtmine Soomes olnud keeruline, kuid inspireeriv ülesanne. Ligi aasta aega kestnud arendustööde käigus viidi Hobby Hall keskkond üle EPiServeri platvormile, integreeriti Soome logistika-, tarne- ja dropship partnerid, lokaliseeriti tootereeglid, tarnetsoonid ning loodi toimivad makse- ja järelmaksu lahendused. Lisaks migreeriti andmed ja SEO.

„Finestmedia loodud Hansaposti platvorm on kahtlemata tänasel e-kaubandusmaastikul üks võimekamaid lahendusi. Hansaposti leht vahendab tooteid enam kui 160 tarnijalt, kes saadavad platvormile igal aastal umbes 810 000 toodet. Veebipoe kasutajaliidese taga on tegelikult üle 20 integratsiooni erinevate tarne-, logistika- ja maksepartneritega, mis aitavad kaasa sellele, et ostu sooritamine oleks lihtne, tarne kiire ning võimalike probleemide lahendamine samuti sujuv,“ rääkis Lond.

„Hansaposti veebipood on tõestus sellest, et hästi toimiv platvorm ei aita vaid tõhusamalt tegutseda ja käivet kasvatada, vaid see loob ka uusi äriperspektiive. Meil on väga hea meel, et saime aidata Hansapostil jätkata Eesti veebikaubanduse lipulaeva edulugu põhjanaabrite juures,“ ütles IT-ettevõtte esindaja.

Hobby Hall ja Hansapost ühinesid möödunud aasta märtsikuus, mil ühinemislepingu kohaselt soetas Eesti suurim veebikaubamaja Hansapost 46 protsenti Soome kaubandusettevõttest. Loodud ühendettevõttest kuulub 46 protsenti  Soome pereettevõttele SGN Group, kaheksa protsenti kuulub ettevõttele Four P&P Consulting OY’le. Ühinemise järel säilitasid ettevõtted kohalikud kaubamärgid: Hobby Hall Soomes, Hansapost Eestis ning Xnet ja Upstore Lätis. 1992. aastast alates Eestis tegutsenud Hobby Hall lahkus Eesti turult 2009. aastal, mil otsustati keskenduda äritegevusele Soomes.


Finestmedia  AS on 100% Eesti kapitalil põhinev ettevõte, mille peakontor asub Tallinnas ning mille tütarettevõte tegutseb Poolas, Gdanskis. Ettevõtte enam kui 100-liikmeline meeskond loob põhjamaiseid ärikultuuri põhimõtteid silmas pidades ja oma tehnilisele ekspertiisile tuginedes innovaatilisi ärilahendusi. Ettevõte teenindab juba ligi 20 aastat erinevaid organisatsioone valitsussektorist, pangandusest, logistikavaldkonnast, julgeolekustruktuuridest ning kaubandusest. Teiste seas kuulub Finestmedia kogemustepagasisse koostöö selliste organisatsioonidega nagu Hansapost, HobbyHall, Bauhof, Maksekeskus, G4S, Alexela, Maanteeamet, Töötukassa, Haridus- ja Teadusministeerium, Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus, Maaeluministeerium jpt.